Tilde som alltid får tillde

2011-03-05 ♥ 14:56:30
hejsan alla små piråttor!I dag så gjorde jag illa mig på fingret när jag skulle stänga bil-dörren,Ni kanske undrar hur det gick till?jo...min kompis pappa Stefan skulle skjutsa oss till fotbolls träningen,Och på tillbaka vägen så skulle han passa på att köpa lite munkar som dom skulle mumsa på,När jag gick ut ur bilen för att gå till affären så var jag lite trött och sladdrig så när jag skulle stänga bil-dörren så hamna fingret i mellan.


här kommer lite fingriga och lite busiga bilder ;)



ja det här är som sagt inte fingriga bilder men det är utrustning som man kan använda om man kanske har lite ont i fingret,Fast det är inget måste.




mera utrustning!



klipp klipp mera klipp!!


o juste man måste tvätta såret först
fy Tilde



så! Nu börjar det likna not med tvättningen!

å sim salla bimm så var det klart!!!



med lite fin slipning så blir det bra ;)


o juste jag skulle visa dig lite busiga bilder också ;)



skoja bara det är ketchup:D

nu kommer slut bilden!!!




så äntligen klart jag började nästen bli lite otålig;)
/tilde <3





Kommentarer
Skrivet av: nordsvensk yrla

Haha ketchup!

2011-03-05 @ 15:06:24
Blogg: http://yrlaslya.webblogg.se/
Skrivet av: Gunnel

Aj!!! DEt måste ha gjort väldibt ont..

2011-03-06 @ 00:03:58
Blogg: http://www.gunneltjader.se
Skrivet av: mormor

hej Tilde ....vad duktig du är på att skriva, och att stava rätt !!

Jättekram från mormor

2011-03-06 @ 04:51:31
Skrivet av: Jill

Håller SÅÅ med mormor :) <3

2011-03-06 @ 12:11:27
Skrivet av: Manda

Ajj, det måste ha gjort jävligt ont!!

haha, snyggt med ketchup:):)

2011-03-06 @ 12:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback